19.12.2017

Зміни у контекстній рекламі AdWords

Зміни у контекстній рекламі AdWords

На початку жовтня 2017 року Google AdWords повідомив про внесення змін до своїх алгоритмів з метою підвищення ефективності контекстної реклами. Йдеться про збільшення перевитрати денного бюджету рекламної кампанії. Якщо раніше він становив 20%, то з 4 жовтня він збільшений до 100%. Тобто витрата за день може бути вдвічі більше щоденного бюджету, встановленого в налаштуваннях кампанії.
Як відомо, обсяг мережевого трафіку непостійний. У періоди спаду спостерігається "недобір" денного бюджету. Для того, щоб рекламодавець міг отримати максимум цільових відвідувачів і для компенсації недовитрати бюджету, рекламні оголошення показуються частіше в активні дні, і тоді можлива, навпаки, його перевитрата. За словами представників Google AdWords нововведення має на меті забезпечення гнучкості витрати бюджету в періоди коливань трафіку. Програма налаштована так, щоб витрати рекламодавця збільшувалися тільки в випадках підвищення ймовірності корисних кліків, тобто рівня конверсії. Новий алгоритм враховує багато факторів, в тому числі витрати за попередні періоди і щоденні коливання трафіку, і не допустить перевищення встановленого місячного бюджету. При збільшенні сумарних витрат за платіжний цикл проводиться кредитне коригування.
При аналізі даних змін слід зазначити, що:

  • не можна відмовитися від функції перевитрати денного бюджету;
  • не передбачена можливість установки місячного бюджету, але його можна встановити опосередковано: у якості денного бюджету слід записати величину, отриману діленням бажаного місячного бюджету на 30,4 (365/12 = 30,416666667 - середнє число днів у місяці);
  • можна підкоригувати денний бюджет протягом місяця, при цьому алгоритм розрахує загальні витрати на період, що залишився, як добуток нового денного ліміту та кількості днів до кінця місяця;
  • це нововведення не зачіпає роботу стратегії автоматичного призначення ставок.

Декількома днями раніше Google AdWords оголосив, що на сторінці «Транзакції» вилучено посилання «Активність кампанії». Дані по накопичених витратах і витратах до оплати були перенесені в розділ звітів, де тепер видаються також відомості про перевитрату бюджету.

 

Контекстна реклама Київ — це одна з спеціалізацій компанії «Лаймнет». У нас працюють досвідчені фахівці, які зможуть настроїти Вашу рекламну компанію для досягнення максимальної конверсії при ефективному використанні Вашого бюджету.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Часто задається питання, що вигідніше та ефективніше: пошукове просування чи контекстна реклама? У цій статті ми постаралися дати вичерпні відповіді.
Лендинг
Під час кризи, рекламодавці не можуть дозволити собі постійне збільшення бюджету, тому гостро стоїть питання як ефективніше перетворювати відвідувачів сайту в зацікавлених клієнтів.
Блог
Веб-розробники розуміють муки вибору замовника: хочеться красивий, ба більше, ексклюзивний сайт й недорого. Щоб допомогти прийняти рішення, порівняємо дві пропозиції — сайт за шаблоном та сайт з індивідуальним дизайном.