03.08.2015

Релевантний контент важливий як ніколи

Релевантний контент важливий як ніколи

Аналітична компанія SearchMetrics представила результати дослідження факторів ранжирування для пошукової системи Google в 2015 році.

У четвертому щорічному дослідженні фахівці компанії вивчили 30 основних пошукових результатів для 10 тис. ключових слів і 300 тис. сайтів в Google. За словами засновника SearchMetrics Маркуса (Marcus Тобер Тобер), отримані результати лише підтвердили поточні тренди:

«Розуміння намірів користувача та створення унікального і релевантного контенту - важливі як ніколи. Значення зворотних посилань продовжує знижуватися. Частка пошуків, вироблених з мобільних пристроїв, росте. Забігаючи вперед, цікаво буде подивитися, як ця тенденція вплине на ранжирування ».

Серед факторів, що позитивно впливають на ранжирування в Google, значаться дружність до мобільних пристроїв; соціальні сигнали, такі як «лайки» в Facebook і твіти, і зворотні посилання, хоча їх важливість знижується.

Основні висновки дослідження:

Релевантний контент важливий як ніколи. Значення чинників ранжирування, заснованих на статистиці ключових слів і читаності флеш-елементів сайту, цього року збільшилася. Загальна довжина текстів на сторінці раніше важлива для пошукової системи. Тенденція відходу від ключових слів у бік релевантного контенту залишається актуальною серед сайтів, що займають найвищі позиції в Google.

Користувальницький досвід за межами десктопів. Адаптивний веб-дизайн може мати позитивний вплив на ранжирування сайту. Важливість оптимізації ресурсу для різних пристроїв продовжує зростати.

Ключові слова втрачають своє значення. Важливість такого чинника, як наявність ключових слів в анкорах або імені домена, знижується. Крім того, все більша кількість сайтів, що займають найвищі позиції в пошуковій видачі Google, не використовує ключові слова всередині тегів <тіло> або <опис>.

Значення посилань з кожним роком падає. Хоча зворотні посилання все ще важливі для ранжирування сайту в Google, часи нарощування неприродних посилань і, можливо, посилань взагалі вже закінчилися або ж скоро закінчаться. Про це свідчать щорічні дані SearchMetrics. Передбачається, що цей тренд продовжиться в майбутньому.

Соціальні сигнали - бонус для органічного ранжирування. Хоча питання конкретного впливу соціальних сигналів на ранжирування залишається відкритим, вони як і раніше мають важливе значення для впізнаваності бренду і допомагають залучити органічний трафік до сайтів.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Google нарешті визнав, що помічені вебмастерами зміни в пошуковій видачі сайтів були пов'язані з оновленням пошукового алгоритму. Оновлення отримало назву «Quality Update». Вебмастера називали оновлення «фантомним».
SEO
Інформація для клієнта як оплатити свою рекламну кампанію, яка знадобиться всім тим, хто в перший раз запускає свою рекламу.
SEO
Часто задається питання, що вигідніше та ефективніше: пошукове просування чи контекстна реклама? У цій статті ми постаралися дати вичерпні відповіді.