Калькулятор ефективності контекстної реклами

Ваш бюджет:
грн
Середній заробіток з 1-го продажу:
грн
Конверсія відвідувача у покупця:
%
Конкурентність тематики:
~ 3.5 грн/клік
~ 7 грн/клік
~ 12 грн/клік
~ 40 грн/клік
грн/клік

Ви отримуєте результат:

Кількість переходів на сайт:
-
К-ть залучених покупців:
-
Ціна за конверсію:
- грн
Дохід від реклами:
- грн
Чистий прибуток від реклами:
- грн
Повернення інвестицій:
- %
Дізнайтеся бюджет Вашої контекстної реклами та отримайте консультацію фахівця

Скільки коштує контекстна реклама?

Контекстна реклама є ефективним маркетинговим інструментом, що привертає в найкоротші терміни велику кількість користувачів. Висока ефективність у сукупності з порівняно невеликим стартовим бюджетом робить цей вид інтернет-реклами популярним.

Перед стартом рекламної кампанії кожного рекламодавця цікавить питання, скільки коштує контекстна реклама. Сума, яку потрібно вкласти в рекламу, складається з двох доданків:

  1. сума, яку треба внести в сервіс контекстної реклами,
  2. оплата послуг агентства, що обслуговує обліковий запис (акаунт) у сервісі.

Розглянемо ці складові докладніше.

Вартість контекстної реклами в сервісі

Оплата контекстної реклами, наприклад, в Google Ads базується на принципі "оплата за кліки" (pay per click). Тобто, рекламодавець оплачує кожен перехід на його сайт з рекламного оголошення. Тож, ціна контекстної реклами за місяць або інший період розраховується як середня ціна за клік (перехід), помножена на прогнозовану кількість переходів за заданий період.

Ціна за клік і, відповідно, бюджет рекламної кампанії залежить від:

  • цілей рекламної кампанії,
  • конкурентності тематики,
  • регіону, в якому показуються оголошення (геотаргетинг),
  • розкладу показів (часовий таргетинг).

Системи контекстної реклами (той же самий Гугл АдВордс) прагнуть зробити ціну контекстної реклами привабливішою для рекламодавців і використовують більш гнучку схему оплати - оплату за результат. "Результат" визначається самим замовником, виходячи з цілей його рекламної кампанії.

На сьогоднішній день в Goole Ads в якості "результату" можуть служити:

  • клік: в цьому випадку гроші знімаються з балансу тільки в момент натискання на оголошення;
  • показ: оплачується 1 тисяча показів (оплата за покази доступна тільки для контекстно-медійної реклами, вона оптимальна, наприклад, для брендингу);
  • конверсія, тобто цільова дія (заповнення форми, дзвінок, реєстрація на сайті, оплата товару та ін. дії користувачів, в яких зацікавлений рекламодавець);
  • взаємодія: плата береться за дію користувача, яка демонструє його зацікавленість рекламованим товаром / послугою (перегляд відео або рекламного блоку і т.п., це відносно нова схема оплати, яку надає Гугл Адс).

Конкурентність тематики значною мірою впливає на ціну контекстної реклами. Найдорожчими вважаються такі сфери, як нерухомість, будівництво, ремонт квартир, туризм та ін.

Налаштування геотаргетингу допомагають оптимізувати бюджет. Відомо, що для більшості тематик регіональний таргетинг зменшує вартість контекстної реклами (для областей України дешевше, ніж для Києва).

Залежно від активності цільової аудиторії або часу дії пропонованої акції, можливо гнучко налаштувати час показу оголошення або знизити ставку для неактивного періоду.

Слід також пам'ятати, що в контекстній рекламі діє аукціонний принцип, і ціна даного ключового слова залежить від суми, яку дають за клік конкуренти. Оголошення рекламодавців, які встановили більшу ставку за клік, показуються частіше і на вищих позиціях.

Таким чином, правильні налаштування дозволяють вибирати розмір рекламних інвестицій і регулювати ціну контекстної реклами.

Ціна ведення рекламної кампанії в Лаймнет

Для оцінки інвестицій і їх віддачі у своїй майбутній рекламної кампанії Ви можете скористатися нашим калькулятором ефективності контекстної реклами. Також свої послуги Вам пропонує наше інтернет-агентство. Наші фахівці з контекстної реклами допоможуть розробити стратегію і зробити Ваші вкладення в контекстну рекламу максимально ефективними.

Вартість обслуговування рекламної компанії нашими сертифікованими фахівцями Google AdWords - від 1200 грн. у місяць. Зауважимо, що дана сума не залежить від розміру рекламного бюджету, в той час як інші агентства беруть досить великий відсоток за свої послуги.