some alt

Google Shopping Україна

Ґуґл Шопінг вже починає працювати в Україні! Власники інтернет-магазинів вже починають запускати свої товарні кампанії. Реклама в Google Покупки означає значне зростання продажів, і для онлайн продавців — це інструмент для збільшення впізнаваності бренду і випередження конкурентів. Якщо ви цікавитеся, як налаштувати товарні оголошення Google Shopping для Вашого інтернет-магазину, звертайтеся в Limenet.

 

Ґуґл шопінг Україна. Налаштування товарних оголошень

Фахівці Limenet мають багаторічний досвід організації і супроводу рекламних кампаній. Вони вже вивчили і оцінили потенціал Google Shopping в інтернет-маркетингу.

Коефіцієнт конверсії товарних оголошень на 26% вище, а ціна за клік на 23% нижче, ніж у текстових!

Ми настійливо рекомендуємо використовувати цей сервіс для ефективної реклами товарів інтернет-магазинів і пропонуємо свої послуги для настройки товарних оголошень Google Shopping.

Налаштуємо та оптимізуємо вашу товарну рекламу
Переваги
товарної реклами
Інформативність
Інформативність
Оголошення торгових кампаній супроводжуються зображенням товару та актуальною ціною.
Цільові відвідувачі
Цільові відвідувачі
Оголошення бачать користувачі, які активно шукають даний продукт, вже зацікавлені й налаштовані робити покупки.
Більше трафіку
Більше трафіку
Користувачі бачать оголошення з усією інформацією про товар, це скорочує їх пошуки та допомагає зробити вибір.
Низька ціна  за клік
Низька ціна
за клік
Вартість кліку значно нижче у порівнянні з контекстною рекламою.
Широке охоплення
Широке охоплення
Кілька товарних оголошень одного продавця дозволяють заохотити більше потенційних покупців
Просте керування
Просте керування
Немає необхідності підбирати ключові слова, сервіс використовує інформацію з фіду даних, створеного продавцем.
Чому ми?
Досвід в інтернет-маркетингу 17 років
Cертифіковані фахівці
робота з будь-якими бюджетами
економія бюджету клієнта
Глибока аналітика
низькі цінина послуги
Види робіт,
які входять до наших послуг
  • Створення та налаштування кампанії в Google Ads.
  • Створення та налаштування акаунту Google Merchant Center.
  • Зв'язування акаунтів Google Merchant Center та Google Ads.
  • Аналіз структури сайту інтернет-магазину на відповідність вимогам Google Merchant Center.
  • Складання технічного завдання на додавання на сайт інформації, необхідної для правильного старту товарної реклами.
  • Складання ТЗ на створення фіду даних.
  • Формування фіду товарів у форматі XML та його модерація у Merchant Center.
  • Групування оголошень, таргетування та налаштування ставок.
  • Налаштування вивантаження фіду даних за шаблоном.
  • Рекомендації та консультації щодо роботи з товарами на сайті для ефективної роботи товарної реклами.
Скористайтеся послугами наших фахівців з інтернет-маркетингу
Етапи запуску
товарної реклами Google
01
Заявка
Приймаємо заявку на налаштування товарної реклами.
02
Бюджет
Аналізуємо структуру інтернет-магазину та оцінюємо бюджет кампанії.
03
Узгодження
Узгоджуємо із замовником деталі налаштування кампанії.
04
Налаштування
Формуємо фід товарів, налаштовуємо таргетинг та ставки.
05
Аналітика
Оцінюємо ефективність, коригуємо налаштування та бюджет.
06
Результат
Товарна реклама працює, покупці йдуть, конверсії ростуть!
Залиште заявку на товарну рекламу в Ґуґл Покупки

Сервіс Ґуґл Покупки

Маркетплейс Google Покупки працює на двох платформах - AdWords і Google Merchant Center. АдВордс - це вмістилище рекламних кампаній з можливістю керувати бюджетом і ставками і налаштовувати показ оголошень. Google Merchant Center - це інструмент, що дозволяє завантажувати списки товарів для їх подальшого показу в якості рекламного або товарного оголошення.

Слід зазначити, що налаштування Google Покупки та керування рекламою дещо відрізняються від налаштування вже звичних багатьом текстових оголошень, орієнтованих на вибрані ключові слова. В Ґуґл Покупки, як і в АдВордсі, проводиться автоматичний аукціон товарних оголошень. При цьому враховуються фід даних, тематика сайту, ставки і визначаються пошукові запити, за якими товари будуть показуватися. Таким чином, процес налаштування товарних оголошень має деяку схожість з SEO.

Як налаштувати Ґуґл Покупки?

Процедура настройки товарних оголошень в Google Покупки складається з таких етапів:

  • Приведення структури сайту інтернет-магазину та оформлення сторінок товарів у відповідність до вимог сервісу.
  • Формування фіда даних, що представляє собою файл певного формату з характеристиками товарів, їх зображеннями та цінами.
  • Завантаження фіду в Google Merchant Center.
  • Створення товарної кампанії в AdWords з призначенням ставок.

Послуга "Налаштування Google Shopping" від Лаймнет

Для запуску товарних оголошень в Google Покупки наша компанія проводить такі роботи:

  1. Аналіз структури сайту інтернет-магазину на відповідність вимогам Google Merchant Center.
  2. Складання ТЗ на додавання на сайт інформації, необхідної для торгових кампаній.
  3. Створення та налагодження аккаунта Google Merchant Center.
  4. Формування фіда товарів.
  5. Створення акаунту, торгових кампаній і товарних оголошень в АдВордса.
  6. Зв'язування акаунтів Google Merchant Center і Google AdWords.

Ціна налаштування товарних оголошень

Вартість послуги з налаштування Google Shopping - від 2500 грн. плюс оплата роботи програміста. Термін виконання: 1-2 тижні.

Вартість ведення рекламних кампаній

Для підтримки ефективності кампанії маркетолог регулярно проводить роботу з пошуковими запитами, коригування ставок і бюджету, аналізує конверсію на сайті, налаштовує товарні оголошень.

Вартість ведення торгової кампанії становить від 2500 грн. в місяць.