16.06.2015

ТОП-5 помилок лендінгових сторінок

Під час кризи, рекламодавці не можуть дозволити собі постійне збільшення бюджету, тому гостро стоїть питання як ефективніше перетворювати відвідувачів сайту в зацікавлених клієнтів. Про те, як збільшити відсоток конверсії без збільшення рекламного бюджету і уникнути основних помилок при створенні Лендінгу піде мова в цій статті.

Помилка 1. Немає зв'язку між рекламою і посадковою сторінкою

За статистикою, відвідувач перейшовши з реклами за на ваш сайт, в перші 2-3 секунди приймає основне рішення - залишатися на сайті чи ні. Ви можете замовити найкрасивіший дизайн для вашої посадкової сторінки, але якщо вона не буде відповідати очікуванням відвідувача - він піде.
Тому намагайтеся швидко і переконливо інформувати відвідувачів про те, що дасть їм сайт, чому ця пропозиція актуальна і який наступний крок

Помилка 2. Немає чіткої структури сторінки

Елементи посадкової сторінки знаходяться в безладді, сторінка перевантажена графікою і не розставлено акценти.
Не потрібно жертвувати ясністю заради дизайну

Помилка 3. Немає явно сформульованого заклику до дії

Найчастіше якийсь заклик до дії на сторінці вже є. Дуже часто він оформлений як кнопка. Від того, що на цій кнопці написано, нерідко залежить відсоток конверсії. Однозначно краще працюють кнопки, чітко пояснюють, що станеться після їх натискання. Заклик також повинен бути сформульований у вигляді інструкції

Помилка 4. Неякісний контент

Зображення і тексти на сторінці не показують вигоду від придбання продукту, що не розвіюють страхи, не викликають довіри.
Говорите мовою покупця, користуйтеся тією мовою, якою користуються ваші потенційні покупці

Помилка 5. Фокус на сторінки неправильною

Допоможіть користувачеві сфокусуватися. Виділіть головне - якоря і заклики до дії, пригасити допоміжні моменти, збільшіть шрифт.

Кожен елемент на вашій цільовій сторінці повинен вести до збільшення рівня конверсії. Якщо на цільовій сторінці є хоч один елемент без певної мети, просто удаліть його.

Спасибі за увагу!


Якщо у вас є питання або потрібна допомога у створенні посадкової сторінки - звертайтесь, ми вам обов'язково допоможемо.

Залиште заявку на безкоштовну консультацію.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Новинка від Гугл: прискорені мобільні сторінки (AMP - абревіатура від Accelerated Mobile Pages). Вони з’являються із спеціальною поміткою у верхній частині сторінки пошуковика з результатами мобільної видачі. Версії статей із такими сторінками подаватимуться у вигляді "слайдера" або "каруселі". Незабаром очікується розширення підтримки таких сторінок і у основній пошуковій видачі.
SEO
Часто задається питання, що вигідніше та ефективніше: пошукове просування чи контекстна реклама? У цій статті ми постаралися дати вичерпні відповіді.
Блог
Веб-розробники розуміють муки вибору замовника: хочеться красивий, ба більше, ексклюзивний сайт й недорого. Щоб допомогти прийняти рішення, порівняємо дві пропозиції — сайт за шаблоном та сайт з індивідуальним дизайном.