08.06.2016

Seo тренди 2016

Google удосконалює алгоритм за допомогою машинного навчання, щоб краще ранжувати сайти, які дійсно корисні.
У минулому посередній сайт міг отримати високі позиції, якщо ви знали, як підлаштуватися під алгоритми ранжування Google.
Надалі, на високих позиціях залишаться дійсно кращі сайти, які можна показати користувачам, виграють сайти, які пропонують більш зручний інтерфейс і мають найбільш релевантний контент (найбільш пророблений, унікальний, інформативний).

На думку експертів, в 2016 році будуть мати найбільший вплив наступні фактори:

  • сумісність з мобільними пристроями,
  • релевантний унікальний контент, семантика з багатоскладних фраз,
  • швидкість завантаження сайту.

Крім того, високоякісні посилання, активність в соціальних медіа як і раніше будуть враховуватися при ранжуванні.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Ґуґл часто випускає оновлення своїх алгоритмів - від 500 до 600 змін щороку! Багато з них непомітні ні для сеошників, ні для користувачів. Але деякі були значні, викликали пертурбації в SERP та увійшли в аннали історії.
Сайт компании
У травні 2016 року мобільні алгоритми Google почнуть придавати ще більше значення таким сигналам, як ступінь адаптивності сайту для мобільних пристроїв. Це означає, що вплив цього фактору на позиції сайтів в мобільній видачі помітно посилиться, а його значимість для пошукової системи підвищиться.
Интернет-магазин
Ви не будете сперечатися, що конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші. За статистикою, landing page (посадкова сторінка) збільшує кількість конверсій від 3 до 10 разів у порівнянні зі звичайним сайтом.