08.06.2016

Seo тренди 2016

Google удосконалює алгоритм за допомогою машинного навчання, щоб краще ранжувати сайти, які дійсно корисні.
У минулому посередній сайт міг отримати високі позиції, якщо ви знали, як підлаштуватися під алгоритми ранжування Google.
Надалі, на високих позиціях залишаться дійсно кращі сайти, які можна показати користувачам, виграють сайти, які пропонують більш зручний інтерфейс і мають найбільш релевантний контент (найбільш пророблений, унікальний, інформативний).

На думку експертів, в 2016 році будуть мати найбільший вплив наступні фактори:

  • сумісність з мобільними пристроями,
  • релевантний унікальний контент, семантика з багатоскладних фраз,
  • швидкість завантаження сайту.

Крім того, високоякісні посилання, активність в соціальних медіа як і раніше будуть враховуватися при ранжуванні.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Новинка від Гугл: прискорені мобільні сторінки (AMP - абревіатура від Accelerated Mobile Pages). Вони з’являються із спеціальною поміткою у верхній частині сторінки пошуковика з результатами мобільної видачі. Версії статей із такими сторінками подаватимуться у вигляді "слайдера" або "каруселі". Незабаром очікується розширення підтримки таких сторінок і у основній пошуковій видачі.
SEO
Перехід на протокол HTTPS для сайту може дати дуже позитивні зміни його позицій у видачі. І ця заява підтверджується аналізом даних, який демонструє, що багато сайтів з безпечним протоколом реально піднімаються вище в SERP. Цей факт переконує в тому, що перехід на HTTPS протокол дасть перевагу всім сайтам, а не тільки тим, які оперують персональною інформацією своїх відвідувачів.
SEO
У вересні 2013 року року Google випустив новий пошуковий Алгоритм Колібрі (Hummingbird). В основі математичного аналізу закладені не тільки словосполучення ключових фраз, але і їх смислове навантаження.