some alt
08.06.2016

Seo тренди 2016

Google удосконалює алгоритм за допомогою машинного навчання, щоб краще ранжувати сайти, які дійсно корисні.
У минулому посередній сайт міг отримати високі позиції, якщо ви знали, як підлаштуватися під алгоритми ранжування Google.
Надалі, на високих позиціях залишаться дійсно кращі сайти, які можна показати користувачам, виграють сайти, які пропонують більш зручний інтерфейс і мають найбільш релевантний контент (найбільш пророблений, унікальний, інформативний).

На думку експертів, в 2016 році будуть мати найбільший вплив наступні фактори:

  • сумісність з мобільними пристроями,
  • релевантний унікальний контент, семантика з багатоскладних фраз,
  • швидкість завантаження сайту.

Крім того, високоякісні посилання, активність в соціальних медіа як і раніше будуть враховуватися при ранжуванні.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
При ранжуванні пошукові системи (ПС) виводять вище сайти, які найкращим чином відповідають їх вимогам оптимізації, і в першу чергу ті, чий контент визнаний якісним. Спробуємо зібрати разом і проаналізувати всі моменти, на які необхідно звернути увагу при написанні оптимізованих текстів для сторінок сайту.
Реклама
На початку жовтня 2017 року Google AdWords повідомив про внесення змін до своїх алгоритмів з метою підвищення ефективності контекстної реклами. Йдеться про збільшення перевитрати денного бюджету рекламної кампанії. Якщо раніше він становив 20%, то з 4 жовтня він збільшений до 100%.
SEO
У статті розповідається про те, як використовувати дані про вашу аудиторію для створення якісного та релевантного контенту