28.09.2016

Penguin 4.0 - Google оновив алгоритм

23.09.2016 Google нарешті офіційно підтвердив оновлення алгоритму Penguin 4.0, це подія, яку чекали аж два роки. Останнє оновлення - Penguin 3.0 - вийшло у 2014 році і торкнулося тільки менше ніж 1% запитів з США та Великої Британії, але в решті решт було перенесено на 12 мільярдів запитів.

Що це за птах такий, цей Penguin? Google запустив цей алгоритм у 2012 році. Він в основному полює на неорганічні посилання: ті, які були куплені або розміщені виключно заради поліпшення рейтингу. До того моменту погані лінки просто знецінювалися, і необхідно було замінити їх, для того, щоб відновити ранжування. Після того, як Penguin пірнув у «Ґуглове море», просувати сайти з цими bad links стало проблематично, тому що треба було проводити перевірки та видалення спам-посилань. Такі сайти потрапляли до «чорного списку». Він час від часу оновлювався, але покращення, якщо вони і були, можна було побачити не скоро. Оновлений алгоритм працює вже в режимі реального часу, тож тепер результат стає відомим одразу після індексації. Приємно те, що розміщення неякісних посилань вже не виставить сайт з топ-зони, він буде просто поступово опускатися. Також радує адаптація під усі мови, що сприймаються пошуковою системою.
Стежте за польотом: Google заявляє, що не збирається гучно оголошувати майбутні оновлення.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Лендинг
Під час кризи, рекламодавці не можуть дозволити собі постійне збільшення бюджету, тому гостро стоїть питання як ефективніше перетворювати відвідувачів сайту в зацікавлених клієнтів.
SEO
Google удосконалює алгоритм за допомогою машинного навчання, щоб краще ранжувати сайти, які дійсно корисні.
Интернет-магазин
Ви не будете сперечатися, що конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші. За статистикою, landing page (посадкова сторінка) збільшує кількість конверсій від 3 до 10 разів у порівнянні зі звичайним сайтом.