24.06.2015

Конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші на рекламу

Навряд чи Ви будете сперечатися, що конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші.
За статистикою, цільова сторінка (посадкова сторінка) збільшує кількість конверсій від 3 до 10 разів у порівнянні зі звичайним сайтом.

Відповіді на питання як збільшити відсоток конверсії без збільшення рекламного бюджету ви знайдете у наших експертів. Якщо Вам потрібна допомога у створенні посадкової сторінки - звертайтесь, ми вам обов'язково допоможемо.

Наші лендінгі:

  • зроблені на зручній CMS для редагування всієї інформації на сторінці;
  • оптимізовані під мобільні пристрої (адаптивна верстка);
  • використовуються анімовані ефекти, паралакс.

Всі сучасні вимоги і технології в нашій компанії це стандарт, а не опція за додаткові гроші!

 

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
При ранжуванні пошукові системи (ПС) виводять вище сайти, які найкращим чином відповідають їх вимогам оптимізації, і в першу чергу ті, чий контент визнаний якісним. Спробуємо зібрати разом і проаналізувати всі моменти, на які необхідно звернути увагу при написанні оптимізованих текстів для сторінок сайту.
SEO
Новинка від Гугл: прискорені мобільні сторінки (AMP - абревіатура від Accelerated Mobile Pages). Вони з’являються із спеціальною поміткою у верхній частині сторінки пошуковика з результатами мобільної видачі. Версії статей із такими сторінками подаватимуться у вигляді "слайдера" або "каруселі". Незабаром очікується розширення підтримки таких сторінок і у основній пошуковій видачі.
SEO
Google нарешті визнав, що помічені вебмастерами зміни в пошуковій видачі сайтів були пов'язані з оновленням пошукового алгоритму. Оновлення отримало назву «Quality Update». Вебмастера називали оновлення «фантомним».