24.06.2015

Конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші на рекламу

Навряд чи Ви будете сперечатися, що конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші.
За статистикою, цільова сторінка (посадкова сторінка) збільшує кількість конверсій від 3 до 10 разів у порівнянні зі звичайним сайтом.

Відповіді на питання як збільшити відсоток конверсії без збільшення рекламного бюджету ви знайдете у наших експертів. Якщо Вам потрібна допомога у створенні посадкової сторінки - звертайтесь, ми вам обов'язково допоможемо.

Наші лендінгі:

  • зроблені на зручній CMS для редагування всієї інформації на сторінці;
  • оптимізовані під мобільні пристрої (адаптивна верстка);
  • використовуються анімовані ефекти, паралакс.

Всі сучасні вимоги і технології в нашій компанії це стандарт, а не опція за додаткові гроші!

 

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Інформація для клієнта як оплатити свою рекламну кампанію, яка онадобітся всім тим, хто в перший раз запускає свою рекламу.
Сайт компании
Ви хочете створити веб-сайт, або оновити існуючий? Необхідно добре попрацювати над його дизайном, зробити сайт привабливим і зручним для користувачів. І не забудьте попрощатися зі старомодними тенденціями. Йти в ногу з часом - це завжди перспективно.
SEO
Новинка від Гугл: прискорені мобільні сторінки (AMP - абревіатура від Accelerated Mobile Pages). Вони з’являються із спеціальною поміткою у верхній частині сторінки пошуковика з результатами мобільної видачі. Версії статей із такими сторінками подаватимуться у вигляді "слайдера" або "каруселі". Незабаром очікується розширення підтримки таких сторінок і у основній пошуковій видачі.