some alt
13.12.2021

На оцінку якості та релевантності сайту Google знадобляться місяці

Джон Мюллер, офіційний представник компанії Google, на останній відеозустрічі з вебмайстрами розповів про оцінку якості та контенту сайту. За його словами, пошуковій системі потрібні місяці, щоб оцінити майданчик та визначити, яке місце у видачі має займати сайт. Питання до експерта Google стосувалося сайту, який тривалий період втрачав позиції. Автора питання цікавило, скільки часу необхідно пошуковій системі, щоб було відновлено органічний трафік, а сайту повернули його колишній рівень “авторитетності”. Джон Мюллер спершу позначив, з яких причин починають знижуватися позиції сайтів за короткий час. Це пов'язано з технічними збоями, коли площадка була недоступною через неполадки на сервері. Подібні випадки нерідкі, тому Google завжди оперативно з ними справляється - адже користувачі продовжують шукати конкретний сайт. Набагато проблематичне для пошукової системи – це розуміння, повна оцінка якості та релевантності майданчика. І пошуковій системі потрібно чимало часу, щоб комплексно оцінити ресурс і позначити місце в інтернеті, яке він повинен займати на даний момент. Через якийсь час Google може помітити, що сайт не настільки хороший, як здається при первинній оцінці. Або ж навпаки. На такий процес йде багато часу – від кількох місяців до півроку, а часом і триваліший період. Тільки так Google гарантовано зможе розпізнати суттєві зміни майданчика загалом.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
З 2017 року багато браузерів стали попереджати користувачів про неконфіденційне з'єднання на сайті з протоколом http. Це стало черговим засобом, що стимулює переведення веб-ресурсів на безпечний протокол https.
Сайт компании
У травні 2016 року мобільні алгоритми Google почнуть придавати ще більше значення таким сигналам, як ступінь адаптивності сайту для мобільних пристроїв. Це означає, що вплив цього фактору на позиції сайтів в мобільній видачі помітно посилиться, а його значимість для пошукової системи підвищиться.
Интернет-магазин
Розуміння намірів користувача та створення унікального і релевантного контенту - важливі як ніколи. Значення зворотних посилань продовжує знижуватися. Частка пошуків, вироблених з мобільних пристроїв, росте.