some alt
24.06.2015

Конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші на рекламу

Навряд чи Ви будете сперечатися, що конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші.
За статистикою, цільова сторінка (посадкова сторінка) збільшує кількість конверсій від 3 до 10 разів у порівнянні зі звичайним сайтом.

Відповіді на питання як збільшити відсоток конверсії без збільшення рекламного бюджету ви знайдете у наших експертів. Якщо Вам потрібна допомога у створенні посадкової сторінки - звертайтесь, ми вам обов'язково допоможемо.

Наші лендінгі:

  • зроблені на зручній CMS для редагування всієї інформації на сторінці;
  • оптимізовані під мобільні пристрої (адаптивна верстка);
  • використовуються анімовані ефекти, паралакс.

Всі сучасні вимоги і технології в нашій компанії це стандарт, а не опція за додаткові гроші!

 

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Сайт компанії
У травні 2016 року мобільні алгоритми Google почнуть придавати ще більше значення таким сигналам, як ступінь адаптивності сайту для мобільних пристроїв. Це означає, що вплив цього фактору на позиції сайтів в мобільній видачі помітно посилиться, а його значимість для пошукової системи підвищиться.
SEO
Часто задається питання, що вигідніше та ефективніше: пошукове просування чи контекстна реклама? У цій статті ми постаралися дати вичерпні відповіді.
Реклама
DSA-кампанії – це потужний інструмент для автоматизації та розширення охоплення в Google Ads, але не всі можуть налаштувати їх правильно. У цій статті розглянемо переваги та проблеми цього типу кампаній