some alt
13.02.2018

Google Chrome і Mozilla Firefox попереджають: Ваше зєднання незахищене!

Google Chrome і Mozilla Firefox попереджають: Ваше зєднання незахищене!

З початку 2000-х років все більше сайтів переходять на безпечний протокол https. Це відбувається не тільки тому, що самі власники ресурсів ратують за безпеку даних своїх клієнтів, а й внаслідок активної агітації та стимулювання такого переходу.
Google, який хоче завжди носити почесне звання "Краща пошукова система", вже в 2014 році оголосив наявність безпечного протоколу одним з важливих офіційних чинників ранжування. Тобто на запит користувача пошуковик видає першими сайти з протоколом https.
З 2017 року багато браузерів стали попереджати користувачів про неконфіденційне з'єднання на сайті з протоколом http. Наприклад, Google Chrome в рядку браузера зліва від адреси сайту має такі значки:

Google Chrome значки безпеки у рядку браузера

У рядку браузера Firefox розміщуються такі позначки:

рядок браузера Firefox

Для сайтів, які використовують сертифікати розширеної перевірки (EV), перед доменним іменем стоїть зелений замок і офіційна назва організації з географічним ідентифікатором власника веб-сайту.

рядок браузера Firefox 2

попередження браузера Firefox

 

 

У Firefox версії 52 у випадку клікання на полі введення логіну чи паролюпри незахищеному з’єднанні з’являється попередження:

 

 

 

 

Якщо в ранніх версіях браузерів такі попередження давалися на сайтах, де є форми введення паролів і даних кредитних карт, то новіші версії роблять це на сайтах з будь-якими формами введення даних, а також з режимом інкогніто перегляду сторінок. Власників http-сайтів повідомляють про те, що на їх ресурсах буде виводитися попередження про незахищене з’єднання. Це один із засобів в ряду багатьох, що стимулюють переведення веб-ресурсів на безпечний протокол.

Уже зараз дослідження GlobalSign показують, що більшість користувачів побоюються робити покупки через незахищене з'єднання. Це зменшує конверсію таких сайтів і послаблює їх трастовість, що також негативно позначається на їхніх позиціях.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Новинка від Гугл: прискорені мобільні сторінки (AMP - абревіатура від Accelerated Mobile Pages). Вони з’являються із спеціальною поміткою у верхній частині сторінки пошуковика з результатами мобільної видачі. Версії статей із такими сторінками подаватимуться у вигляді "слайдера" або "каруселі". Незабаром очікується розширення підтримки таких сторінок і у основній пошуковій видачі.
Сайт компании
У травні 2016 року мобільні алгоритми Google почнуть придавати ще більше значення таким сигналам, як ступінь адаптивності сайту для мобільних пристроїв. Це означає, що вплив цього фактору на позиції сайтів в мобільній видачі помітно посилиться, а його значимість для пошукової системи підвищиться.
SEO
З 16 січня 2021 року українські сайти повинні переходити на державну мову. Українська версія сайту є обов'язковою і повинна бути за обсягом та змістом не менше версії іншою мовою.