13.02.2018

Google Chrome і Mozilla Firefox попереджають: Ваше зєднання незахищене!

Google Chrome і Mozilla Firefox попереджають: Ваше зєднання незахищене!

З початку 2000-х років все більше сайтів переходять на безпечний протокол https. Це відбувається не тільки тому, що самі власники ресурсів ратують за безпеку даних своїх клієнтів, а й внаслідок активної агітації та стимулювання такого переходу.
Google, який хоче завжди носити почесне звання "Краща пошукова система", вже в 2014 році оголосив наявність безпечного протоколу одним з важливих офіційних чинників ранжування. Тобто на запит користувача пошуковик видає першими сайти з протоколом https.
З 2017 року багато браузерів стали попереджати користувачів про неконфіденційне з'єднання на сайті з протоколом http. Наприклад, Google Chrome в рядку браузера зліва від адреси сайту має такі значки:

Google Chrome значки безпеки у рядку браузера

У рядку браузера Firefox розміщуються такі позначки:

рядок браузера Firefox

Для сайтів, які використовують сертифікати розширеної перевірки (EV), перед доменним іменем стоїть зелений замок і офіційна назва організації з географічним ідентифікатором власника веб-сайту.

рядок браузера Firefox 2

попередження браузера Firefox

 

 

У Firefox версії 52 у випадку клікання на полі введення логіну чи паролюпри незахищеному з’єднанні з’являється попередження:

 

 

 

 

Якщо в ранніх версіях браузерів такі попередження давалися на сайтах, де є форми введення паролів і даних кредитних карт, то новіші версії роблять це на сайтах з будь-якими формами введення даних, а також з режимом інкогніто перегляду сторінок. Власників http-сайтів повідомляють про те, що на їх ресурсах буде виводитися попередження про незахищене з’єднання. Це один із засобів в ряду багатьох, що стимулюють переведення веб-ресурсів на безпечний протокол.

Уже зараз дослідження GlobalSign показують, що більшість користувачів побоюються робити покупки через незахищене з'єднання. Це зменшує конверсію таких сайтів і послаблює їх трастовість, що також негативно позначається на їхніх позиціях.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Пошуковий сервіс Google при видачі результатів на той, або інший запит віддає пріоритет ресурсам, оптимізованим для мобільних пристроїв. Дана умова актуальна навіть у тому випадку, якщо користувач переглядає веб-сторінки зі стаціонарного комп'ютера .
SEO
Google удосконалює алгоритм за допомогою машинного навчання, щоб краще ранжувати сайти, які дійсно корисні.
SEO
Часто задається питання, що вигідніше та ефективніше: пошукове просування чи контекстна реклама? У цій статті ми постаралися дати вичерпні відповіді.