22.01.2016

Фактори ранжування в Google у 2015 році

Алгоритми ранжування сайтів у пошуковій системі Google постійно змінюються, але найцікавішим і правдивим здається їх дослідження, представлене компанією Backlinko. Дані звіту отримані шляхом аналізу 1 міліону результатів пошуку в Google.

Метою проведення дослідження Backlinko було знайти чинники, які корелюють з появою сайту на першій сторінці видачі пошуковика.

Основні чинники, які впливають на ранжування сайту в Google

1. Вхідні посилання залишаються надзвичайно важливими. За даними Backlinko, число доменів, які посилаються на сторінку, демонструє найвищу кореляцію з ранжуванням в порівнянні з іншими факторами.

2. Авторитетність домену, вимірювана Ahrefs Domain Rating, також сильно корелює з високими позиціями в Google.

3. Релевантність контенту важливіша для ранжирування сайту ніж його «глибина».

4. Більший за обсягом контент ранжується вище. В середньому, сторінки, що вийшли на першу сторінку Google, містять 1890 слів.

5. Використання протоколу HTTPS також демонструє видиму кореляцію з попаданням сайту на першу сторінку видачі Google.

6. Наявність мікророзмітки не показало зв'язку з високими позиціями в ранжируванні.

7. Контент, що містить хоч одне зображення, ранжується вище, ніж контент без картинок.

8. Невелика позитивна кореляція спостерігалася також між ключовими словами в тегах title, description і високими позиціями в Google.

9. Швидкість завантаження сайту має значення. «Швидкі» сторінки ранжуються значно вище, ніж ті, що повільно завантажуються.

10. Точна відповідність тексту в анкорах як і раніше має вплив на позиції в SERP.

11. Низький показник відмов корелює з високими позиціями в ранжуванні пошуковика.

Для проведення цього дослідження розробники Backlinko створили власні інструменти для аналізу сторінок, а також співпрацювали з рядом постачальників даних для отримання додаткової інформації. У ході дослідження вивчався топ 10 Google.

 

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Сайт компании
У травні 2016 року мобільні алгоритми Google почнуть придавати ще більше значення таким сигналам, як ступінь адаптивності сайту для мобільних пристроїв. Це означає, що вплив цього фактору на позиції сайтів в мобільній видачі помітно посилиться, а його значимість для пошукової системи підвищиться.
SEO
На початку жовтня 2017 року Google AdWords повідомив про внесення змін до своїх алгоритмів з метою підвищення ефективності контекстної реклами. Йдеться про збільшення перевитрати денного бюджету рекламної кампанії. Якщо раніше він становив 20%, то з 4 жовтня він збільшений до 100%.
SEO
Робота з контентом сайту дуже важлива для його оптимізації для пошукових систем. Для того, щоб отримати SEO-текст, який би сподобався пошуковим машинам, користувачам, а також замовнику, треба скласти технічне завдання на написання статті і викласти в ньому всі вимоги. Як же скласти технічне завдання для копірайтера?