some alt
03.02.2014

Чи означає Колібрі смерть SEO?

У вересні 2013 року року Google випустив новий пошуковий алгоритм Колібрі (Hummingbird), який став логічним продовженням Оновлення Кофеїн в 2010 році.

Мета ж алгоритму Колібрі - не відновлення індексування, алгоритм розроблений для того, щоб краще розуміти пошукові запити користувачів і надавати їм якомога більше релевантну видачу, алгоритм Колібрі працює з пошуковими фразами, а не з ключовими словами.

За словами розробників алгоритму, нововведення має відмінно справлятися і розпізнавати образне мислення користувача і на його основі формувати результати побудови ресурсів. В основі математичного аналізу закладені не тільки словосполучення ключових фраз, але і їх смислове навантаження.

Нам, ще не вдалося помітно відчути новий алгоритм, ми і наші колеги сео-фахівці не помітили суттєвих змін в трафіку і рейтингу, сайтів, які просуваються.

Як вплине алгоритм Колібрі на SEO?

За фактом, Google повідомив, що немає приводу для занепокоєння для тих хто займається контентом сайту. Рекомендації залишаються ті ж: створюйте унікальний, високоякісний контент. Параметри, які були важливі раніше, не втратили своєї актуальності, Колібрі лише дозволяє Google ПОБАЧИТИ їх по-новому і, сподіваємося, краще.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Пошуковий сервіс Google при видачі результатів на той, або інший запит віддає пріоритет ресурсам, оптимізованим для мобільних пристроїв. Дана умова актуальна навіть у тому випадку, якщо користувач переглядає веб-сторінки зі стаціонарного комп'ютера .
SEO
Google Аналітика 4 (GA4) дає можливість гнучко керувати доступом користувачів — додавати спеціалістів, змінювати рівні прав або відкликати дозвіл у будь-який момент.
Інтернет-магазин
Кольори у веб-дизайні, Як підібрати кольори для веб-сайту, які не просто виглядають привабливо, але й досягають поставлених бізнес-цілей.