23.12.2025
Чеклист як пройти модерацію Google Merchant Center
Хочете успішно запустити рекламу товарів у Google Shopping, але мерчант блокують? У статті ви знайдете покрокові рекомендації щодо типових помилок, через які Google відхиляє магазини, а саме:
- Оформлення всіх обов'язкових сторінок сайту (контакти, доставка, оплата, повернення)
- Налаштування безпеки та політики конфіденційності
- Створення якісних карток товарів
- Правильного заповнення даних у Merchant Center
Дотримуйтесь цих рекомендацій, і ваш сайт успішно пройде перевірку модераторів Google. Підходить для магазинів, що працюють в Україні, ЄС та США.
Загальні рекомендації по сайту
- Сайт виглядає презентабельно, завантаження швидке (не більше 4-5 сек), сайт адаптований під мобільні пристрої
- Присутня кастомізація/персоналізація: у вас не скопійований сайт, а своя кольорова схема/дизайн
- Немає граматичних помилок. Переклад з однієї мовної версії на іншу - коректний.
- Фотографії гарної якості, не пікселізовані. Бажано унікальний контент.
- Описи товарів є на сайті і вони не копіюють інші магазини.
- Немає фейкових відгуків або імпортованих без підтвердження джерела відгуків.
- На сайті (бажано - але не обов'язково) є відгуки. Звертайте увагу на мову перекладу відгуків.
- Всі плагіни або модулі працюють коректно на сайті.
- SSL сертифікати встановлені на сайті (https)
- Мова сайту підходяща і коректна за перекладом для конкретної локації (якщо український - значить, зроблено коректний переклад на український, якщо німецький - аналогічно)
Сторінка контакти
- Вказана фізична реальна адреса (не вигадана, а та що гуглиться). Ручні модератори можуть гуглити вашу адресу. Наявність Google Мій Бізнес додасть вам очків при перевірці, але не обов'язково його мати
- Вказаний номер телефону реальний
- Вказаний графік роботи
- Вказаний email для зв'язку - бажано брендований (корпоративний), але не обов'язково
- Адреса, телефон, email, графік роботи продубльовано в підвал сайту
- Сторінка контакти знаходиться на окремій сторінці та додана окремим посиланням в підвалі сайту та верхній панелі меню.
- Додана форма зворотного зв'язку на сторінку контакти
- Вказаний очікуваний час відповіді на форму зворотного зв'язку
- Інформація на сторінці контакти збігається з тією, що вказана в мерчант центрі
Сторінка обміну та повернення
- Вказані терміни повернення після отримання товару
- Вказані умови, за яких товар можливо обміняти або повернути
- Прописано детально, що потрібно зробити людині для того, щоб оформити обмін/повернення (куди написати, подзвонити, у що упакувати товар, куди відправити)
- Вказано хто оплачує транспортні витрати на зворотну доставку товару
- Вказані терміни повернення грошових коштів
- Вказаний спосіб повернення грошових коштів
- Прописано детально умови повернення або обміну в кожному з окремих випадків: обмін, повернення, розбитий товар, пошкоджений, не прийшов, передумав брати, не той товар прийшов і т.д.)
- Мова сторінки про повернення збігається з мовою, на якій плануєте запускати рекламу. Не допущено граматичних помилок
Сторінки про безпеку та зберігання даних на сайті
- Створена окрема сторінка Політики конфіденційності. Посилання на цю сторінку дано в підвалі сайту.
- Створена сторінка Terms & Conditions для магазинів, що продають товари за кордон. Сторінка виведена в підвал сайту
- Сторінка політика конфіденційності та інші - унікалізовані вручну або згенеровані автогенератором
- В політиці конфіденційності присутній пункт про те, як буде використана інформація взята браузером/кукісами магазином
- Посилання на сторінки про доставку, обмін/повернення присутні в картках товарів
Сторінка доставки
- Вказано гео продажів та доставки. Вказуємо країну доставки
- Один із способів доставки вказаний тип АДРЕСНА доставка по конкретній країні.
- Вказані до кожного типу доставки термін доставки
- Вказані до кожного типу доставки вартість доставки
- Інформація про адресну доставку повністю збігається з тим, що вказано в Мерчант центрі
- Якщо у вас є міжнародна доставка, то прописано під кожну країну або регіон терміни доставки, служба доставки, вартість доставки.
- Адресна доставка доступна для кожної з локацій
- Адресна доставка здійснюється по адресі, вулиця, будинок, місто, zip код/індекс
- Вказана інформація про те, як відстежити посилку
- Розписана інформація про те, що робити, якщо товар загубився
- Бажано вказано, що доставка швидка - не більше 1 тижня
Сторінка способів оплати для України
- Створена окрема сторінка з вказанням всіх способів оплати товарів.
- Один з методів оплати вказаний класичний спосіб оплати: на карту (вказуємо номер карти або iban + ПІБ, онлайн оплата кредитною карткою через онлайн платіжні системи як Wayforpay/Liqpay)
- Вказаний один з методів оплати накладений платіж!
- Прибрана вся інформація про передплату у відсотках або комісіях
- Значки способів оплат виведені в підвал сайту та в картку товарів
Сторінка способів оплати для ЄС та Америки
- Значки методів оплат додаємо в підвал сайту
- Один з методів оплат повинен бути оплата кредитною карткою віза/мастеркард. Ці значки додані в підвал сайту.
- Інформація про методи оплати на картці товару відповідає загальній інформації
Головна сторінка та сторінка про нас
- Сторінка про нас виведена окремою сторінкою + додане посилання вгорі сайту та в підвалі
- Високоякісне лого додано на сайт.
- Доданий дескриптор до логотипу: магазин такої-то продукції
- Навігація вгорі включає сторінку про нас та сторінку контакти
- Підвал сайту включає посилання на сторінки: контакти, Про нас, Умови обміну/повернення, Доставка, Оплата, Політика конфіденційності
- Головна сторінка має зручну навігацію і має частину брендингу. Вона не повинна бути точною копією іншого магазину.
- Головна сторінка повинна вміщувати інформацію про магазин та бренд, а не тільки набір товарів.
Картка товарів
- Немає хибних заяв про ефект використання товару (виключені тексти про лікування або супер ефекти використання товару)
- Доданий статус товару: В наявності, Немає в наявності.
- Додані посилання на сторінку оплати, доставки та повернення товарів
- Оригінальні та зрозумілі назви товарів
- Унікальні нескопійовані описи товарів.
- Доданий по можливості унікальний фотоконтент
- Товари не підпадають в категорію небезпечних
- Вказана коректна ціна.
- Товари не підроблені, немає копій, не порушують товарні знаки
- Додані по можливості відгуки - для важких випадків розбану
Загальні рекомендації щодо хибних заяв
- Немає хибних заяв про офіційного ресселера, якщо ви таким не є
- Немає хибних виняткових заяв про бренд або про вас.
- Немає хибних заяв про кваліфікацію, послуги або продукти.
- Немає фраз копії або репліки на сайті
Підвал сайту
- Вказаний email/адреса фізична/номер телефону/графік роботи
- Вказана назва магазину + дескриптор
- Вказані посилання на доставку/ способи оплати/ умови обміну та повернення/ Про нас/ Політика конфіденційності/Каталог
Обов'язкові налаштування Merchant Center
Відомості про компанію
- Доданий фізичний адрес компанії + він збігається з тим, що на сайті в розділі "Контакти"
- Номер телефону збігається з тим, що є на сайті
- Доданий email (бажано брендовий, але не обов'язково). Якщо немає брендового, зробіть його "умовно нормальним" з gmail пошти. (не додавайте в назву пошти фрази: пусі, хлопчик, молодець, я вас хакну триста разів і т.д. Зробіть його адекватним - ви ж магазин)
- Доменне ім'я в розділі "назва магазину" - вписуємо повне доменне ім'я, без https
- Сайт підтверджений і перевірений
- Додайте брендовані кольори та логотипи в мерчант центр
Фід товарів
- Всі відхилення прибрані та усунені. Ця рекомендація бажана.
Податкові ставки (актуально для США)
- Проставлені вручну податки або включені авто податкові ставки в мерчант центрі
Доставка
- Введений хоча б 1 варіант доставки з коректним дотриманням термінів обробки замовлень, термінів доставки та вартістю доставки. АДРЕСНА доставка по параметрам повинна збігатися з тим, що описано на сайті
