23.12.2025

Чеклист як пройти модерацію Google Merchant Center

Чеклист як пройти модерацію Google Merchant Center

Хочете успішно запустити рекламу товарів у Google Shopping, але мерчант блокують? У статті ви знайдете покрокові рекомендації щодо типових помилок, через які Google відхиляє магазини, а саме:

  • Оформлення всіх обов'язкових сторінок сайту (контакти, доставка, оплата, повернення)
  • Налаштування безпеки та політики конфіденційності
  • Створення якісних карток товарів
  • Правильного заповнення даних у Merchant Center

Дотримуйтесь цих рекомендацій, і ваш сайт успішно пройде перевірку модераторів Google. Підходить для магазинів, що працюють в Україні, ЄС та США.

Загальні рекомендації по сайту

  • Сайт виглядає презентабельно, завантаження швидке (не більше 4-5 сек), сайт адаптований під мобільні пристрої
  • Присутня кастомізація/персоналізація: у вас не скопійований сайт, а своя кольорова схема/дизайн
  • Немає граматичних помилок. Переклад з однієї мовної версії на іншу - коректний.
  • Фотографії гарної якості, не пікселізовані. Бажано унікальний контент.
  • Описи товарів є на сайті і вони не копіюють інші магазини.
  • Немає фейкових відгуків або імпортованих без підтвердження джерела відгуків.
  • На сайті (бажано - але не обов'язково) є відгуки. Звертайте увагу на мову перекладу відгуків.
  • Всі плагіни або модулі працюють коректно на сайті.
  • SSL сертифікати встановлені на сайті (https)
  • Мова сайту підходяща і коректна за перекладом для конкретної локації (якщо український - значить, зроблено коректний переклад на український, якщо німецький - аналогічно)

Сторінка контакти

  • Вказана фізична реальна адреса (не вигадана, а та що гуглиться). Ручні модератори можуть гуглити вашу адресу. Наявність Google Мій Бізнес додасть вам очків при перевірці, але не обов'язково його мати
  • Вказаний номер телефону реальний
  • Вказаний графік роботи
  • Вказаний email для зв'язку - бажано брендований (корпоративний), але не обов'язково
  • Адреса, телефон, email, графік роботи продубльовано в підвал сайту
  • Сторінка контакти знаходиться на окремій сторінці та додана окремим посиланням в підвалі сайту та верхній панелі меню.
  • Додана форма зворотного зв'язку на сторінку контакти
  • Вказаний очікуваний час відповіді на форму зворотного зв'язку
  • Інформація на сторінці контакти збігається з тією, що вказана в мерчант центрі

Сторінка обміну та повернення

  • Вказані терміни повернення після отримання товару
  • Вказані умови, за яких товар можливо обміняти або повернути
  • Прописано детально, що потрібно зробити людині для того, щоб оформити обмін/повернення (куди написати, подзвонити, у що упакувати товар, куди відправити)
  • Вказано хто оплачує транспортні витрати на зворотну доставку товару
  • Вказані терміни повернення грошових коштів
  • Вказаний спосіб повернення грошових коштів
  • Прописано детально умови повернення або обміну в кожному з окремих випадків: обмін, повернення, розбитий товар, пошкоджений, не прийшов, передумав брати, не той товар прийшов і т.д.)
  • Мова сторінки про повернення збігається з мовою, на якій плануєте запускати рекламу. Не допущено граматичних помилок

Сторінки про безпеку та зберігання даних на сайті

  • Створена окрема сторінка Політики конфіденційності. Посилання на цю сторінку дано в підвалі сайту.
  • Створена сторінка Terms & Conditions для магазинів, що продають товари за кордон. Сторінка виведена в підвал сайту
  • Сторінка політика конфіденційності та інші - унікалізовані вручну або згенеровані автогенератором
  • В політиці конфіденційності присутній пункт про те, як буде використана інформація взята браузером/кукісами магазином
  • Посилання на сторінки про доставку, обмін/повернення присутні в картках товарів

Сторінка доставки

  • Вказано гео продажів та доставки. Вказуємо країну доставки
  • Один із способів доставки вказаний тип АДРЕСНА доставка по конкретній країні.
  • Вказані до кожного типу доставки термін доставки
  • Вказані до кожного типу доставки вартість доставки
  • Інформація про адресну доставку повністю збігається з тим, що вказано в Мерчант центрі
  • Якщо у вас є міжнародна доставка, то прописано під кожну країну або регіон терміни доставки, служба доставки, вартість доставки.
  • Адресна доставка доступна для кожної з локацій
  • Адресна доставка здійснюється по адресі, вулиця, будинок, місто, zip код/індекс
  • Вказана інформація про те, як відстежити посилку
  • Розписана інформація про те, що робити, якщо товар загубився
  • Бажано вказано, що доставка швидка - не більше 1 тижня

Сторінка способів оплати для України

  • Створена окрема сторінка з вказанням всіх способів оплати товарів.
  • Один з методів оплати вказаний класичний спосіб оплати: на карту (вказуємо номер карти або iban + ПІБ, онлайн оплата кредитною карткою через онлайн платіжні системи як Wayforpay/Liqpay)
  • Вказаний один з методів оплати накладений платіж!
  • Прибрана вся інформація про передплату у відсотках або комісіях
  • Значки способів оплат виведені в підвал сайту та в картку товарів

Сторінка способів оплати для ЄС та Америки

  • Значки методів оплат додаємо в підвал сайту
  • Один з методів оплат повинен бути оплата кредитною карткою віза/мастеркард. Ці значки додані в підвал сайту.
  • Інформація про методи оплати на картці товару відповідає загальній інформації

Головна сторінка та сторінка про нас

  • Сторінка про нас виведена окремою сторінкою + додане посилання вгорі сайту та в підвалі
  • Високоякісне лого додано на сайт.
  • Доданий дескриптор до логотипу: магазин такої-то продукції
  • Навігація вгорі включає сторінку про нас та сторінку контакти
  • Підвал сайту включає посилання на сторінки: контакти, Про нас, Умови обміну/повернення, Доставка, Оплата, Політика конфіденційності
  • Головна сторінка має зручну навігацію і має частину брендингу. Вона не повинна бути точною копією іншого магазину.
  • Головна сторінка повинна вміщувати інформацію про магазин та бренд, а не тільки набір товарів.

Картка товарів

  • Немає хибних заяв про ефект використання товару (виключені тексти про лікування або супер ефекти використання товару)
  • Доданий статус товару: В наявності, Немає в наявності.
  • Додані посилання на сторінку оплати, доставки та повернення товарів
  • Оригінальні та зрозумілі назви товарів
  • Унікальні нескопійовані описи товарів.
  • Доданий по можливості унікальний фотоконтент
  • Товари не підпадають в категорію небезпечних
  • Вказана коректна ціна.
  • Товари не підроблені, немає копій, не порушують товарні знаки
  • Додані по можливості відгуки - для важких випадків розбану

Загальні рекомендації щодо хибних заяв

  • Немає хибних заяв про офіційного ресселера, якщо ви таким не є
  • Немає хибних виняткових заяв про бренд або про вас.
  • Немає хибних заяв про кваліфікацію, послуги або продукти.
  • Немає фраз копії або репліки на сайті

Підвал сайту

  • Вказаний email/адреса фізична/номер телефону/графік роботи
  • Вказана назва магазину + дескриптор
  • Вказані посилання на доставку/ способи оплати/ умови обміну та повернення/ Про нас/ Політика конфіденційності/Каталог

Обов'язкові налаштування Merchant Center

Відомості про компанію

  • Доданий фізичний адрес компанії + він збігається з тим, що на сайті в розділі "Контакти"
  • Номер телефону збігається з тим, що є на сайті
  • Доданий email (бажано брендовий, але не обов'язково). Якщо немає брендового, зробіть його "умовно нормальним" з gmail пошти. (не додавайте в назву пошти фрази: пусі, хлопчик, молодець, я вас хакну триста разів і т.д. Зробіть його адекватним - ви ж магазин)
  • Доменне ім'я в розділі "назва магазину" - вписуємо повне доменне ім'я, без https
  • Сайт підтверджений і перевірений
  • Додайте брендовані кольори та логотипи в мерчант центр

Фід товарів

  • Всі відхилення прибрані та усунені. Ця рекомендація бажана.

Податкові ставки (актуально для США)

  • Проставлені вручну податки або включені авто податкові ставки в мерчант центрі

Доставка

  • Введений хоча б 1 варіант доставки з коректним дотриманням термінів обробки замовлень, термінів доставки та вартістю доставки. АДРЕСНА доставка по параметрам повинна збігатися з тим, що описано на сайті
Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Послуга SEO-просування сайту недешева, але виконавці не завжди говорять замовникам, що цей метод може не підійти для їхнього бізнесу, що вкладення будуть нерентабельними.
Реклама
Нерідко після запуску рекламної кампанії рекламодавці вдаються до самостійного пошуку власних оголошень у пошуковій системі Google, керуючись бажанням переконатися в їхній присутності. Однак, подібна практика є не лише неефективною, а й контрпродуктивною
SEO
Перехід на протокол HTTPS для сайту може дати дуже позитивні зміни його позицій у видачі. І ця заява підтверджується аналізом даних, який демонструє, що багато сайтів з безпечним протоколом реально піднімаються вище в SERP. Цей факт переконує в тому, що перехід на HTTPS протокол дасть перевагу всім сайтам, а не тільки тим, які оперують персональною інформацією своїх відвідувачів.
Ми використовуємо cookieдля покращення сайту. Деталі Деталі. Можна вимкнути в браузері
Прийняти