03.02.2014

Чи означає Колібрі смерть SEO?

У вересні 2013 року року Google випустив новий пошуковий алгоритм Колібрі (Hummingbird), який став логічним продовженням Оновлення Кофеїн в 2010 році.

Мета ж алгоритму Колібрі - не відновлення індексування, алгоритм розроблений для того, щоб краще розуміти пошукові запити користувачів і надавати їм якомога більше релевантну видачу, алгоритм Колібрі працює з пошуковими фразами, а не з ключовими словами.

За словами розробників алгоритму, нововведення має відмінно справлятися і розпізнавати образне мислення користувача і на його основі формувати результати побудови ресурсів. В основі математичного аналізу закладені не тільки словосполучення ключових фраз, але і їх смислове навантаження.

Нам, ще не вдалося помітно відчути новий алгоритм, ми і наші колеги сео-фахівці не помітили суттєвих змін в трафіку і рейтингу, сайтів, які просуваються.

Як вплине алгоритм Колібрі на SEO?

За фактом, Google повідомив, що немає приводу для занепокоєння для тих хто займається контентом сайту. Рекомендації залишаються ті ж: створюйте унікальний, високоякісний контент. Параметри, які були важливі раніше, не втратили своєї актуальності, Колібрі лише дозволяє Google ПОБАЧИТИ їх по-новому і, сподіваємося, краще.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
За оцінками єкспертів та SE0-спеціалістів, у 2019 році рейтинг факторів ранжирується наступним чином
SEO
Google удосконалює алгоритм за допомогою машинного навчання, щоб краще ранжувати сайти, які дійсно корисні.
SEO
Google нарешті визнав, що помічені вебмастерами зміни в пошуковій видачі сайтів були пов'язані з оновленням пошукового алгоритму. Оновлення отримало назву «Quality Update». Вебмастера називали оновлення «фантомним».