03.02.2014

Чи означає Колібрі смерть SEO?

У вересні 2013 року року Google випустив новий пошуковий алгоритм Колібрі (Hummingbird), який став логічним продовженням Оновлення Кофеїн в 2010 році.

Мета ж алгоритму Колібрі - не відновлення індексування, алгоритм розроблений для того, щоб краще розуміти пошукові запити користувачів і надавати їм якомога більше релевантну видачу, алгоритм Колібрі працює з пошуковими фразами, а не з ключовими словами.

За словами розробників алгоритму, нововведення має відмінно справлятися і розпізнавати образне мислення користувача і на його основі формувати результати побудови ресурсів. В основі математичного аналізу закладені не тільки словосполучення ключових фраз, але і їх смислове навантаження.

Нам, ще не вдалося помітно відчути новий алгоритм, ми і наші колеги сео-фахівці не помітили суттєвих змін в трафіку і рейтингу, сайтів, які просуваються.

Як вплине алгоритм Колібрі на SEO?

За фактом, Google повідомив, що немає приводу для занепокоєння для тих хто займається контентом сайту. Рекомендації залишаються ті ж: створюйте унікальний, високоякісний контент. Параметри, які були важливі раніше, не втратили своєї актуальності, Колібрі лише дозволяє Google ПОБАЧИТИ їх по-новому і, сподіваємося, краще.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
На початку жовтня 2017 року Google AdWords повідомив про внесення змін до своїх алгоритмів з метою підвищення ефективності контекстної реклами. Йдеться про збільшення перевитрати денного бюджету рекламної кампанії. Якщо раніше він становив 20%, то з 4 жовтня він збільшений до 100%.
Блог
Веб-розробники розуміють муки вибору замовника: хочеться красивий, ба більше, ексклюзивний сайт й недорого. Щоб допомогти прийняти рішення, порівняємо дві пропозиції — сайт за шаблоном та сайт з індивідуальним дизайном.
Интернет-магазин
Розуміння намірів користувача та створення унікального і релевантного контенту - важливі як ніколи. Значення зворотних посилань продовжує знижуватися. Частка пошуків, вироблених з мобільних пристроїв, росте.