some alt
03.08.2015

Релевантний контент важливий як ніколи

Релевантний контент важливий як ніколи

Аналітична компанія SearchMetrics представила результати дослідження факторів ранжирування для пошукової системи Google в 2015 році.

У четвертому щорічному дослідженні фахівці компанії вивчили 30 основних пошукових результатів для 10 тис. ключових слів і 300 тис. сайтів в Google. За словами засновника SearchMetrics Маркуса (Marcus Тобер Тобер), отримані результати лише підтвердили поточні тренди:

«Розуміння намірів користувача та створення унікального і релевантного контенту - важливі як ніколи. Значення зворотних посилань продовжує знижуватися. Частка пошуків, вироблених з мобільних пристроїв, росте. Забігаючи вперед, цікаво буде подивитися, як ця тенденція вплине на ранжирування ».

Серед факторів, що позитивно впливають на ранжирування в Google, значаться дружність до мобільних пристроїв; соціальні сигнали, такі як «лайки» в Facebook і твіти, і зворотні посилання, хоча їх важливість знижується.

Основні висновки дослідження:

Релевантний контент важливий як ніколи. Значення чинників ранжирування, заснованих на статистиці ключових слів і читаності флеш-елементів сайту, цього року збільшилася. Загальна довжина текстів на сторінці раніше важлива для пошукової системи. Тенденція відходу від ключових слів у бік релевантного контенту залишається актуальною серед сайтів, що займають найвищі позиції в Google.

Користувальницький досвід за межами десктопів. Адаптивний веб-дизайн може мати позитивний вплив на ранжирування сайту. Важливість оптимізації ресурсу для різних пристроїв продовжує зростати.

Ключові слова втрачають своє значення. Важливість такого чинника, як наявність ключових слів в анкорах або імені домена, знижується. Крім того, все більша кількість сайтів, що займають найвищі позиції в пошуковій видачі Google, не використовує ключові слова всередині тегів <тіло> або <опис>.

Значення посилань з кожним роком падає. Хоча зворотні посилання все ще важливі для ранжирування сайту в Google, часи нарощування неприродних посилань і, можливо, посилань взагалі вже закінчилися або ж скоро закінчаться. Про це свідчать щорічні дані SearchMetrics. Передбачається, що цей тренд продовжиться в майбутньому.

Соціальні сигнали - бонус для органічного ранжирування. Хоча питання конкретного впливу соціальних сигналів на ранжирування залишається відкритим, вони як і раніше мають важливе значення для впізнаваності бренду і допомагають залучити органічний трафік до сайтів.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
У статті розповідається про те, як використовувати дані про вашу аудиторію для створення якісного та релевантного контенту
SEO
Google удосконалює алгоритм за допомогою машинного навчання, щоб краще ранжувати сайти, які дійсно корисні.
SEO
Алгоритми ранжування сайтів у пошуковій системі Google постійно змінюються, але найцікавішим і правдивим здається їх дослідження, представлене компанією Backlinko. Дані звіту отримані шляхом аналізу 1 міліону результатів пошуку в Google.