some alt
13.12.2021

На оцінку якості та релевантності сайту Google знадобляться місяці

Джон Мюллер, офіційний представник компанії Google, на останній відеозустрічі з вебмайстрами розповів про оцінку якості та контенту сайту. За його словами, пошуковій системі потрібні місяці, щоб оцінити майданчик та визначити, яке місце у видачі має займати сайт. Питання до експерта Google стосувалося сайту, який тривалий період втрачав позиції. Автора питання цікавило, скільки часу необхідно пошуковій системі, щоб було відновлено органічний трафік, а сайту повернули його колишній рівень “авторитетності”. Джон Мюллер спершу позначив, з яких причин починають знижуватися позиції сайтів за короткий час. Це пов'язано з технічними збоями, коли площадка була недоступною через неполадки на сервері. Подібні випадки нерідкі, тому Google завжди оперативно з ними справляється - адже користувачі продовжують шукати конкретний сайт. Набагато проблематичне для пошукової системи – це розуміння, повна оцінка якості та релевантності майданчика. І пошуковій системі потрібно чимало часу, щоб комплексно оцінити ресурс і позначити місце в інтернеті, яке він повинен займати на даний момент. Через якийсь час Google може помітити, що сайт не настільки хороший, як здається при первинній оцінці. Або ж навпаки. На такий процес йде багато часу – від кількох місяців до півроку, а часом і триваліший період. Тільки так Google гарантовано зможе розпізнати суттєві зміни майданчика загалом.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Сайт компанії
Розробка сайту для стоматології має свої унікальні особливості, які відрізняють його від звичайних корпоративних ресурсів. У цій статті розглянемо всі ключові аспекти створення ефективного стоматологічного сайту.
Інтернет-магазин
Створення інтернет-магазину може здаватися складним завданням, особливо для підприємців з обмеженими ресурсами і без технічних навичок. Однак сьогодні є рішення, які дозволяють українцям запустити інтернет-магазин швидко і ефективно без значних витрат.
SEO
Часто задається питання, що вигідніше та ефективніше: пошукове просування чи контекстна реклама? У цій статті ми постаралися дати вичерпні відповіді.
Ми використовуємо cookieдля покращення сайту. Деталі Деталі. Можна вимкнути в браузері
Прийняти