09.08.2016

Прискорені мобільні сторінки як фактор ранжування Google

Прискорені мобільні сторінки як фактор ранжування Google

Google оголосив про розширення підтримки AMP для основної пошукової видачі в уже зовсім близькому майбутньому. Поки що такі сторінки можна побачити лише у розділі «Top stories», присвяченому різним новинам.

У Accelerated Mobile Pages є багато переваг:

  • ці сторінки використовують у 10 разів менше даних, але у 4 рази швидше у порівнянні зі звичайними;
  • AMP-сторінка завантажується менш ніж за секунду (у середньому);
  • у переважної більшості (майже 90%) сайтів з AMP так звана клікабельність підвищується;
  • більшість розробників, які вже встигли використати такі сторінки, відмічають їх кращу видимість.

У Сполучених Штатах сторінки з прискореним завантаженням почали показуватися ще на початку 2016 року. Ця інформація важна для SEO- спеціалістів, оскільки вони мають йти в ногу зі швидкоплинним Інтернетом і весь час дивитися вперед, щоб побачити майбутні тенденції.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
На початку жовтня 2017 року Google AdWords повідомив про внесення змін до своїх алгоритмів з метою підвищення ефективності контекстної реклами. Йдеться про збільшення перевитрати денного бюджету рекламної кампанії. Якщо раніше він становив 20%, то з 4 жовтня він збільшений до 100%.
Интернет-магазин
Ви не будете сперечатися, що конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші. За статистикою, landing page (посадкова сторінка) збільшує кількість конверсій від 3 до 10 разів у порівнянні зі звичайним сайтом.
Лендинг
Під час кризи, рекламодавці не можуть дозволити собі постійне збільшення бюджету, тому гостро стоїть питання як ефективніше перетворювати відвідувачів сайту в зацікавлених клієнтів.