09.08.2016

Прискорені мобільні сторінки як фактор ранжування Google

Прискорені мобільні сторінки як фактор ранжування Google

Google оголосив про розширення підтримки AMP для основної пошукової видачі в уже зовсім близькому майбутньому. Поки що такі сторінки можна побачити лише у розділі «Top stories», присвяченому різним новинам.

У Accelerated Mobile Pages є багато переваг:

  • ці сторінки використовують у 10 разів менше даних, але у 4 рази швидше у порівнянні зі звичайними;
  • AMP-сторінка завантажується менш ніж за секунду (у середньому);
  • у переважної більшості (майже 90%) сайтів з AMP так звана клікабельність підвищується;
  • більшість розробників, які вже встигли використати такі сторінки, відмічають їх кращу видимість.

У Сполучених Штатах сторінки з прискореним завантаженням почали показуватися ще на початку 2016 року. Ця інформація важна для SEO- спеціалістів, оскільки вони мають йти в ногу зі швидкоплинним Інтернетом і весь час дивитися вперед, щоб побачити майбутні тенденції.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
При ранжуванні пошукові системи (ПС) виводять вище сайти, які найкращим чином відповідають їх вимогам оптимізації, і в першу чергу ті, чий контент визнаний якісним. Спробуємо зібрати разом і проаналізувати всі моменти, на які необхідно звернути увагу при написанні оптимізованих текстів для сторінок сайту.
SEO
Алгоритми ранжування сайтів у пошуковій системі Google постійно змінюються, але найцікавішим і правдивим здається їх дослідження, представлене компанією Backlinko. Дані звіту отримані шляхом аналізу 1 міліону результатів пошуку в Google.
Интернет-магазин
Ви не будете сперечатися, що конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші. За статистикою, landing page (посадкова сторінка) збільшує кількість конверсій від 3 до 10 разів у порівнянні зі звичайним сайтом.