18.09.2019

Основні чинники ранжирування Google в 2019 році

Основні чинники ранжирування Google в 2019 році
За оцінками єкспертів та SE0-спеціалістів, у 2019 році рейтинг факторів ранжирується наступним чином:

    Релевантність менше всього контента на сторінках (текст, актуальний для пошукових запитів).
    Качество ссылающихся доменів і сторінок, ведучих на сайті.
    Використовуючи відповідні ключові слова, фрази та контента, які Google оцінюють як «дуже релевантні» або «кращі важливі» для відбору на пошуковий запит.
    Домен E-A-T (експертність, авторитет, довірчість).
    Удобство мобільної версії (UX та UI).
    Прямые вхождения запросили в тексти, заголовки або метаданные.
    Кількість і різноманітність посилальних доменів (то є кількість унікальних сайтів-донорів).
    Достовірність контента, дотримуючись фактичних факторів (є вміст, заслуговуючи довіру з точки зору Google).
    Доменний орган посилання (кількість і якість зовнішніх посилань на сайті).
    E-A-T конкретної сторінки (або автора).
    Використання релевантних нижчих сущностей (ім’я, поняття, місця та прочее) в контенті.
    Скорость загрузки.
    Поведені чинники (вовлечённость, пого-джання, то є швидке враження на сторінці видачі, показник відказового і прочее).
    Свіжість, актуальна публікація.
    Текст анкорів на посилаються на сторінках (є анкори, що знаходяться на URL-адресі посилання).
    Розподіл, кількість і розбір фраз на сторінки.
    Обьём контента на страницах.
    Унікальні та відповідні зображення.
    Доступність веб-сайту для людей з обмеженими можливостями (наприклад, альт для зображень, змінений розмір тексту, зручність чтенія, дизайн форм і так далі).
    Анкорний текст внутрішніх посилань (є посилання на інших сторінках сайту).
    Входження запроса в URL.
    Упомінанія сайту або бренда в мережах без використання посилань.
    Возраст сайт або домена
    Використання Google AMP.
    Знаходяться посилання на інших сайтах.
    Ключова фраза в назві домена.

У серпні 2019 року компанія SparkToro з головою з Рандом Фішкіним опросила 1584 спеціалістів у галузі пошукової оптимізації, щоб дізнатися про основні фактори ранжирування та тренди в Google, і пообещала проводити подібні опроси щорічно.

MOZ за 2015, 2013, 2011, 2009, 2007 та 2005 роки і порівняв відповіді останніх випробовувань із агрегарованими даними опросів MOZ за 2015, 2013, 2011, 2009, 2007 та 2005 роки:

    Вищий контент отримав оцінку більше, ніж ключові слова та посилання. У перших годах опросів у своїх основних факторах ранжирування фігурировали ключевики, привітання на першому місці вийшли посилання і продержали майже десятилетію. Тепер головний фактор - контент, який відбиває успіхи Google у сфері задоволення користувальницької інтеграції.
    Цінність анкорного тексту зменшується. Раньше фактор завжди отримував високі оцінки, а в 2019 році навіть не потрапив у топ-10. Ранд вважає, що це не співпадає правильно, але згоду з тем, що Google відказав від більш високої залежності від анкорів при ранжированія.
    Мобільна пригодність і швидкість завантаження превзошли оживлення. За результатами публікації Google публікуються фактичні характеристики, які не використовуються безпосередньо факторами ранжирування, а косменологічно здатні впливати на інші (наприклад, поведені). Для його високих оцінок виявились сюрприз і відбиваються, що спеціалізується на склонності, що об'єднує корреляцію і причинність.
    Об'єкт контента і возраст сайту. Показані також коррелірують з високими положеннями, але технічно не використовують Google у ранжированні. Ренд удівлон (і навіть німецько розчарований) досить високо оцінював.
    Фільтрація по геопозиції. Ренд визнає, що сама велика помилка в опромі - відсутнє дані про странах та мовах, з якими працює робота респондентів. Ці дані можуть мати велике значення при оцінці факторів ранжирування, і в майбутньому він виявляє вказані ці різниці.

Щодо трендів, то скептично відноситься до голосового відправника Сірі, Google Assistant, Alexa та провідних помічників і впевнених у тому, що правительство США приходить до значного переймену в роботі Google. Недосліджені та суботні взаємодії можуть вимагати більше часу, чим обозначені три роки.

 

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Блог
Створити гарний сайт неможливо без активної зацікавленості обох сторін процесу: замовника і виконавця. Якщо їх ставлення до цього процесу невідповідальне, то результат буде далекий від того, що очікувалося. Як проходить процес розробки сайту, що важливо врахувати?
SEO
У березні 2018 року українські інтернет-магазини отримали можливість використовувати маркетплейс Google Shopping. Які в нього переваги? Як налаштовувати товарні оголошення?
Блог
Послуга SEO-просування сайту недешева, але виконавці не завжди говорять замовникам, що цей метод може не підійти для їхнього бізнесу, що вкладення будуть нерентабельними.