01.07.2019

Оновлення алгоритмів Google

Оновлення алгоритмів Google

 

Просування сайту в пошукових системах - це результат ретельної роботи SEO-фахівців з його оптимізації. Щоб домогтися гарної видачі веб-сторінок, треба врахувати багато чинників, закладених в алгоритмах пошукової машини.

Ґуґл часто випускає оновлення своїх алгоритмів - від 500 до 600 змін щороку! Багато з них непомітні ні для сеошників, ні для користувачів. Але деякі були значні, викликали пертурбації в SERP та увійшли в аннали історії. Згадаймо їх поіменно (офіційно підтверджені Google).

  • Листопад 2003 - Florida: багато веб-сайтів з переспамленним контентом, прихованими текстами, з аффіліатами полетіли з топів прямо перед початком прибуткового різдвяного сезону.
  • Вересень 2005 - Jagger: оновлення, орієнтоване на боротьбу з неприродними, платними зворотними посиланнями та іншими видами спаму.
  • Грудень 2005 - березень 2006 - Big Daddy: поступове оновлення інфраструктури Google, яке змінило спосіб обробки таких параметрів, як канонічні URL та редіректи.
  • Cічень 2009 - Vince: швидке, помітне оновлення, яке отримало назву «big brands push», оскільки після нього було помічено поліпшення ранжування доменів багатьох великих брендів.
  • Серпень 2009 - Caffeine: якщо точно, то це було не оновлення, а введення нової системи веб-індексації, що дозволило Google ефективніше сканувати та зберігати дані та освіжити результати видачі.
  • Квітень 2010 року - MayDay: алгоритмічна зміна в оцінці Google сайтів, які найкраще підходять для довгих (long-tail) запитів.
  • Лютий 2011 - знаменита Panda, яка зачепила 12% запитів: оновлення, запущене з метою зменшення в SERP сайтів з неякісним, бідним контентом та заохочення унікального та привабливого контенту. У тому ж році, а також у 2012, 2014, 2015 роках були численні апдейти, й в 2016-му Panda увійшла в основний алгоритм Гугл.
  • Лисопад 2011 - Freshness: оновлення, що торкнулося 35% запитів, й буквально освіжило результати пошуку, пов'язані з поточними та повторюваними подіями, гарячими темами й т. п.
  • Січень 2012 - Page Layout, націлений на зниження рейтингу сайтів з великою кількістю статичних рекламних оголошень у верхній частині сторінок.
  • Лютий 2012 - Venice: оновлення, що відстежує, чи є запит чи сайт локальними та поліпшує формування пошукової видачі для користувача з конкретного населеного пункту.
  • Квiтень 2012 - Penguin вийшов на боротьбу з «чорними» SEO технологіями та знизив ранг або повністю виключив з видачі сайти з неякісними бек-лінками, неприродною швидкістю приросту кількості посилань та пошуковим спамом. Надалі вийшли ще сім оновлень алгоритму Penguin, й у вересні 2016 він став частиною основного алгоритму Google.
  • Вересень 2013 - Hummingbird: швидкий алгоритм, який краще розуміє, буквально «схоплює на льоту» запити користувачів, в тому числі голосові. За оцінками Google новий алгоритм торкнувся близько 90% пошукових запитів по всьому світу.
  • Липень 2014 року - оновлення алгоритму Pigeon стало значним для локального пошуку та покращило визначення Гуглом розташування запитів та їх «відстані до мети».
  • Квітень 2015 - Mobile-Friendly Update, який отримав прізвисько «Мобілегеддон»: оновлення, що схвалює адаптивні веб-ресурси та надає їм кращі результати у видачі на мобільних пристроях. Оновлення не вплинуло на результати пошуку з комп'ютерів та ноутбуків.
  • Жовтень 2015 - RankBrain: компонент основного алгоритму Ґуґл, який використовує машинне навчання. Запити проходять через модель інтерпретації, яка може визначати істинні наміри користувачів та надавати релевантніші результати. RankBrain допомагає обробляти неоднозначні й специфічні запити, особливо ті, з якими пошукова система стикається вперше.
  • Березень, квітень 2018 - оновлення основного алгоритму. Без акценту на деталі Google сказав, що зміни «принесуть користь веб-сторінкам, що були раніше недооцінені», й порадив «продовжувати створювати якісний контент».
  • Серпень 2018 - чергове широкомасштабне оновлення основного алгоритму, яке прозвали «медичним».
  • Березень 2019 - Гугл підтвердив глобальне оновлення ядра алгоритму, найбільше за останні роки. Оновлення отримало назву «Florida 2».

Спеціалізація веб-студії Лаймнет - створення та просування сайтів. Наші SEO-фахівці завжди в курсі професійних новин: відстежують зміни в пошуковій видачі, відгуки в SEO спільнотах та форумах та повідомлення самого Google. Аналіз та екстраполяція інформації дозволяють планувати роботи по оптимізації, зберегти й покращити результати своєї праці, що сприятиме й успіху клієнтів.

 

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Пошуковий сервіс Google при видачі результатів на той, або інший запит віддає пріоритет ресурсам, оптимізованим для мобільних пристроїв. Дана умова актуальна навіть у тому випадку, якщо користувач переглядає веб-сторінки зі стаціонарного комп'ютера .
SEO
Перехід на протокол HTTPS для сайту може дати дуже позитивні зміни його позицій у видачі. І ця заява підтверджується аналізом даних, який демонструє, що багато сайтів з безпечним протоколом реально піднімаються вище в SERP. Цей факт переконує в тому, що перехід на HTTPS протокол дасть перевагу всім сайтам, а не тільки тим, які оперують персональною інформацією своїх відвідувачів.
SEO
Робота з контентом сайту дуже важлива для його оптимізації для пошукових систем. Для того, щоб отримати SEO-текст, який би сподобався пошуковим машинам, користувачам, а також замовнику, треба скласти технічне завдання на написання статті і викласти в ньому всі вимоги. Як же скласти технічне завдання для копірайтера?