17.03.2016

Google посилить вплив алгоритму mobile-friendly на мобільну видачу в травні 2016

Google посилить вплив алгоритму mobile-friendly на мобільну видачу в травні 2016

У травні 2016 року мобільні алгоритми Google почнуть придавати ще більше значення таким сигналам, як ступінь адаптивності сайту до мобільних пристроїв. Це означає, що вплив цього сигналу на позиції сайтів в мобільній видачі помітно посилиться, а його значимість для пошукової системи підвищиться.

"В минулому році ми почали використовувати адаптивність сайту до мобільних пристроїв в якості фактору ранжування в мобільній видачі. Сьогодні ми повідомляємо, що в травні приступимо до поступового запуску оновлення результатів мобільного видачі, збільшуючи значення даного фактору. Це допоможе нашим користувачам знаходити ще більше релевантних сторінок, придатних для перегляду з мобільних пристроїв. Якщо ви вже встигли адаптувати свій сайт під мобільні пристрої, то не зможете не помітити апдейта", - повідомляється на сторінках офіційного блогу Google для веб-майстрів.

Нагадаємо, що 21 квітня 2015 року Google офіційно оголосив про початок запуску алгоритму mobile-friendly по всьому світу. На той момент повідомлялося, що оновлення впливає тільки на ранжування на мобільних пристроях, на результати пошуку на всіх мовах по всьому світу, на окремі сторінки, а не на сайти в цілому.

Щоб переконатися в тому, що сайт є дружнім до мобільних пристроїв, в Google як і раніше радять перевіряти окремі сторінки за допомогою тесту mobile-friendly і активніше використовувати дані звіту про мобільний юзабіліті в Webmaster Tools для аналізу всього сайту. Якщо сторінки сайту не є дружніми до мобільних пристроїв, вони можуть побачити значне зниження мобільного трафіку в програмі Пошук Google. Як тільки сайт стає mobile-friendly, пошукова система автоматично повторно сканує та індексує сторінки.

Замовляйте створення веб сайту в Лаймнет: ваш веб-ресурс отримає сучасний дизайн і обов'язково буде mobile-friendly!

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Интернет-магазин
Ви не будете сперечатися, що конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші. За статистикою, landing page (посадкова сторінка) збільшує кількість конверсій від 3 до 10 разів у порівнянні зі звичайним сайтом.
SEO
З 2017 року багато браузерів стали попереджати користувачів про неконфіденційне з'єднання на сайті з протоколом http. Це стало черговим засобом, що стимулює переведення веб-ресурсів на безпечний протокол https.
SEO
Google нарешті визнав, що помічені вебмастерами зміни в пошуковій видачі сайтів були пов'язані з оновленням пошукового алгоритму. Оновлення отримало назву «Quality Update». Вебмастера називали оновлення «фантомним».