Кейс просування сайту udidamoroza.com.ua

Про клієнта:
  • тематика - листи та подарунки від Діда Мороза, святого Миколая дітям і дорослим до новорічних свят,
  • регіон просування - Україна,
  • вік сайту - 1 рік.
Мета просування:
  • вивести основні ключові запити у топ 10 Google,
  • забезпечити приріст пошукового трафіку,
  • збільшити кількість продажів.
Що було зроблено:

Просування сайту почалося за три місяці до початку сезону, у середині вересня 2018 р. Особливостями було те, що сайт молодий, а позитивні результати потрібно було отримати за короткий термін.

Роботи з оптимізації:

  1. Проведено технічний SEO-аудит сайту, а також аудит контенту.
  2. Заповнені мета-теги title, description, h1 на всіх сторінках.
  3. Оптимізовані зображення.
  4. Оптимізована швидкість завантаження.
  5. Проаналізовано структуру сайту на відповідність семантичному ядру, створені цільові сторінки для ключових запитів.
  6. Оновлено текстовий контент сторінок з метою підвищення його унікальності та збільшення щільності ключовиків.
  7. Створено унікальний контент для нових цільових сторінок.
  8. Написано багато нових статей для блогу.
Результати:

1. Активний підйом позицій спостерігався вже через місяць після початку робіт з оптимізації. За весь період просування середня позиція сайту зросла з 65 до 16. Кількість запитів в ТОП-10 Google зросла до 70%.

Динаміка сердньої позиції сайту за період просування.

Зростання середньої позиції сайту с 65 до 16

2. Приріст пошукового трафіку склав 2167%.

Порівняння трафіку на сайті за початковий і останній місяці просування.

Зростання пошукового трафіку при просуванні сайту

 

3. Зростання продажів.

Графік динаміки органічного трафіку та продажів за період просування.

Динаміка органічного трафіку та продажів на сайті