Кейс просування сайту kiev-itservice.com.ua

Коротко про клієнта:
  • вид діяльності - заправка, відновлення, продаж картриджів для лазерних принтерів;
  • регіон просування - Україна,
  • вік сайту: 3 роки.
Цілі просування:
  • вивести сайт за основними ключовими запитами у топ 3-5 Google,
  • вивести максимум ключових фраз в топ 10,
  • забезпечити зростання пошукового трафіку на сайт.
Що було зроблено:

Просування сайту почалося у серпні 2017 р. До цього сайт не дуже успішно просувався у кількох інших веб-компаніях.

Були проаналізовані сайти конкурентів замовника та зібрана інформація про їх канали провернення відвідувачів.

Роботи з оптимізації:
  • Проведено технічний SEO-аудит сайту, а також аудит контенту.
  • Виправлені помилки склеювання старого та нового доменів.
  • Усунені дублі сторінок.
  • Усунені "биті" посилання: виправлені некоректні веб-адреси на актуальні, налаштований 301-й редирект з неіснуючих сторінок на найбільш релевантні.
  • Старий файл sitemap.xml (статичний, з помилками) замінений на новий, що динамічно генерується.
  • Робота з мета-тегами title, description, h1: заповнені порожні, оптимізовані раніше заповнені мета-теги на всіх сторінках.
  • Оптимізована швидкість завантаження.
  • Проаналізована структура сайту на відповідність семантичному ядру, створені цільові сторінки для ключових запитів.
  • Оновлений текст на Головній сторінці, підвищено його унікальність, забезпечено оптимальну щільність ключовиків.
  • Проведено роботу з оптимізації текстового контенту на цільових сторінках.
  • Зовнішня оптимізація сайту, збільшення кількості зовнішніх посилань: проведено роботу з просування статтями, використано крауд-маркетинг.
  • Оптимізовано акаунт в Google My Business.
Результати:

1. За перші три місяці просування средня позиція сайту виросла с 12 до 7, збільшилася кількість ключових фраз в ТОП-10 Google з 16% до 60%.

Динаміка позицій сайту у перші місяці просування.

Зростання середньої позиції сайту у перші місяці просування

2. За час з початку наших робіт над сайтом збільшилася його видимість, зросло число запитів, зя якими сайт видається Google, середня позиція сайту стабільно висока, число ключових фраз у топ 10 збільшилося до 70%.

Кількість ключових фраз сайту в органіці.

Запити, за якими сайт выдається в Google

3. Зростання органічного трафіку за період просування.

Зростання органічного трафіку на сайт за час просування

Що плануємо:

Продовжуються роботи у даному проекті SEO просування:

  • регулярні SEO-аудити сайту, аналіз даних та усунення помилок;
  • зовнішня оптимізація сайту;
  • аналіз якості зовнішніх посилань, робота зі збільшення їх кількості.