Кейс просування сайту alfashina.ua

Про клієнта:
  • вид діяльності - продаж автомобільних шин, дисків, олив та інших автотоварів;
  • регіон просування - Україна;
  • вік сайту: 4 роки.
Мета просування:
  • вивести максимум ключових запитів у топ 10,
  • підвищити відвідуваність.
Що було зроблено:

Сайт мав достатньо гарні позиції, але відвідуваність та продажи треба було збільшити. Аналіз трафику та поведінки користувачів привів до висновку, що сайт потрібно кардинально оновити, покращити дизайн та юзабіліті. Був створений новий сайт. Оскільки SEO просування вже планувалося, важливо було акуратно виконати перенесення нового сайту на домен та зберегти позиції у видачі.

Просування сайту почалося у січні 2018 року. Перед основними роботами були проаналізовані сайти конкурентів замовника та зібрана інформація про їх канали привернення відвідувачів.

Роботи з оптимізації:

  • При перенесенні сайту на домен прописані 301 редиректи для всіх цільових сторінок.
  • Налаштований 301-й редирект зі сторінок, які не існують, на найрелевантніші.
  • Проведено технічний SEO-аудит сайту, а також аудит контенту.
  • Виправлені помилки, враховані рекомендації аудиту.
  • Проведено аналіз семантичного ядра, воно було доповнено ключовими словами для категорій, що просуваються.
  • Проаналізовано структуру сайту на відповідність семантичному ядру, створені цільові сторінки для неохоплених ключових запитів.
  • Робота з мета-тегами title, description, h1: оптимізовані мета-теги на всіх цільових сторінках, усунено їх дублювання.
  • Прописані формули заповнення мета-тегів на сторінках підкатегорій.
  • На нецільових сторінках (сторінках пагинації, фільтрації й т.п.) виключено відображення контенту основних сторінок.
  • Оптимізовані зображення.
  • Оптимізована швидкість завантаження.
  • Переписані тексти на Головній та інших сторінках, що просуваються, підвищено їх унікальність, забезпечена оптимальна щільність ключовиків.
  • Зовнішня оптимізациі сайту, робота з отримання зовнішніх посилань на сторінки сайту.
Результати:
  1. Збільшилося число ключових слів в органіці.
  2. Збільшилася видимість сайту.
  3. Кількість запитів у ТОП-10 Google - 78%, у топ 30 - 94%.
  4. Зростання трафіку на 98,62%.

Ключові слова в органічній видачі.

Ключові запити в органіці. Serpstat

 

Видимість сайту за рік.

Видимість сайту за рік serpstat

 

Збільшення кількості зовнішніх посилань.

Збільшення кількості зовнішніх посилань на сайт